2022-2023 оқу жылындағы мектеп оқушыларымен атқарылған жұмыстар есебі. » Б. Момышұлы атындағы №35 мектеп-гимназиясы
"Алматы облысы білім басқармасының
Талғар ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Б.Момышұлы атындағы №35 жалпы білім беретін орта мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 74-73-7-00
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2022-2023 оқу жылындағы мектеп оқушыларымен атқарылған жұмыстар есебі.
01
июль
2023

2022-2023 оқу жылындағы мектеп оқушыларымен атқарылған жұмыстар есебі.

2022-2023 оқу жылындағы мектеп оқушыларымен атқарылған жұмыстар есебі.

Мектепте барлығы 101 мұғалім еңбек атқарады. Оның ішінде шебер мұғалім-1,зерттеуші -43, сарапшы-25 ,модератор -8,разрядта -18жоғары санатта -2,1- санатты -2,2- санат -2
Оқу жылын 1115 оқушы аяқтады.Оқу озаты -233,оқу екпіндісі – 478
11 –сыныпты 49 оқушы аяқтады, оның ішінде «Алтын белгі» аттестатын алғандар -5,Үздік аттестат иегері – 6 ҰБТ ге 44 оқушы қатысты. Оқу жылы соңында білім сапасы -71 пайызды құрады.


Мектеп оқушылары түрлі байқау конкурстарға ұдайы қатысып отырады.Білікті ұстаздарымыздың тыңбай оқушымен тығыз байланыс орнатуы өз нәтижесін көрсетті
Дарынды оқушымен жүргізілетін жұмыс жоспары бойынша шаралар іске асты.Атап айтқанда қазан айында мектепішілік ғылыми конференция өтіліп, жеңімпаздар аудандық кезеңге жолдама алды. Қараша айында мектепішілік олимпиадаға 8-11 сынып оқушылары қатысты.Желтоқсан айында Бауыржан оқуларының аудандық кезеңі өтіліп, жүлделі орын иеленген оқушыларға оқу жылының соңына дейінгі стипендия тағайындалды.Дарынды оқушылар онкүндігі мамыр айында жоары деңгейде өтілді.Оқужылының соңында «Жыл оқушысы» байқауы нәтижесінде 9- сынып оқушысы Қанатбек Нұрсезім бас жүлдеге ие болды.

Оқу жылындағы олимпиадалар мен конкурстар нәтижесі:

«Дарын» ғылыми жоба конкурсы – Ғылыми жоба конкурсына қатысуға 8 оқушы сұраныс берді.Осы оқушылар аудандық кезеңге қатысып, нәтижесінде:
Этномәдениет секциясы бойынша - 9 сынып оқушысы Халық Ғалия 1- орын –жетекшісі Нұрбатырова Бақыткүл.Осы оқушы облыстық кезеңнен өтіп, республикалық кезеңде жүлделі екінші орынға ие болды.
Қазақ тілі - 11 сынып оқушысы Құдайбергенұлы Елдос 2- орын – жетекшісі Есенқабылова Риза
Биология секциясы -9 сынып оқушысы Әділбек Жарқынай 3- орын, жетекшісі Камзакова Назира
Тіл білімі секциясы /ағылшын тілі/– 9 сынып оқушысы Сауранбай Ақниет 3 орын,жетекшісі Оңласынова Гүлзат
Даулетбай Нұршуақ тарих секциясы – 10 сынып оқушысы 3- орын жетекшісі Мусабекова Зауре
«Зерде» Республикалық зерттеу жобаларының конкурсының аудандық кезеңіне 1-4 сыныптар арасында 4 оқушы, 5-7 сыныптар арасында 4 оқушы қатысты.Аудандық кезеңге қатысқан :
Мақсатқызы Каусар 4 сынып оқушысы қазақ тілі секциясы 1-орын,жетекшісі Рысқұлова Назгүл
Абдрайм Али робототехника – 1- орын ,жетекшісі Сейтімбетов Әсет
Жакипова Алуа өлкетану 3- орын,жетекшісі Булегенова Индира
Нәтижесінде 7- сынып оқушысы Абдрайм Али облыстық кезеңге қатысып,2- орын иеленді.
Кіші Ғылым академиясының экология секцисына қатысқан 10 сынып оқушысы Алиасқар Аяжан 3- дәрежелі дипломмен марапатталды.Жетекшісі Камзакова Назира

Олимпиада бойынша - қазан айында мектепішілік кезеңге 67 оқушы қатысты.Әр пәннен 1- орын иеленген 23 оқушы аудандқ кезеңге қатысты.
Лұқпан Сабина 10 сынып оқушысы –қазақ тілі 2- орын ,жетекшісі Шынтемірова Роза
Сейітқазы Ерболат 11 сынып оқушысы физика пәні ,жетекшісі Кодекова Айгерім
Есдәулет Айгерім 11 сынып оқушысы, биология 1- орын, жетекшісі Камзакова Назира
Үрімжан Айғаным қазақ тілі 11 сынып, 1- орын – жетекшісі Есқожаева Лена
Нәтижесінде 11 – сынып оқушылары Үрімжан Айғаным қазақ тілінен Есдәулет Айгері биология пәнінен қатысып, жүлделі 3- орындарға ие болды.
Республикалық балалар оқуы байқауының аудандық кезеңіне 3- сынып оқушысы Тауұлан Шыңгер қатысып 1- орын иеленіп, облыстық кезеңінде 3- дәрежелі дипломмен марапатталды. Жетекшісі Солтанбекова Айгерім.

«Ұлы өнертапқыштыққа алғашқы қадам» инновациялық идеялардың облыстық байқауында «Су көлік саласындағы техникалық құрастыру» номинациясын иеленді. Жетекшісі Сейтімбетов Әсет
Қадыр МырзаАли оқуының облыстық кезеңіне қатысқан 7 сынып оқушысы ӘшенЖанель 3- дәрежелі дипломмен марапатталды.

Мағжан оқуларының аудандық кезеңінде 7 сынып оқушылары Абайқызы Толғанай 2- орын,Нұрбекқызы Зейнеп 3- орындарды иеленді.Жетекшісі Есқожаева Лена

Кемел оқуларының аудандық кезеңіне қатысқан 10 сынып оқушылары Болат Жібек және Әскербек Айым 3- орындарды иеленді. Жетекшісі Сыдықова Бақыт.
Әл Фараби атындағы Қазақ ұлттық Университетінде өткен Республикалық «Болашақ дизайнер – баспагер,редактор» байқауына 10 сынып оқушысы Алиасқар Аяжан қатысып ,сертификат иеленді.Жетекшісі Сыдықова Б
Балқаш ауданының ішкі саясат бөлімінің ұйымдастыруымен Жазушы ,Ұлы Отан соғысының ардагері ,детектив жанрының негізін қалаушы ,нар тұлғалы Кемел Тоқаевтың туғанына 100 жыл толуына орай , «Қазақ детективінің дарабозы» атты тұлғатану кешіне 9-10 сыныптың он оқушысы қатысып,алғыс хатпен марапатталды.Жетекшісі Сыдықова Бақыт


«Айқанат» олимпиадасына 8 сынып оқушыларынан 23 оқушы қатысты.Осы оқушылар арасынан 14 оқушы облыстық кезеңге қатысты.Облыстық кезеңге қатысқан 8- сынып оқушысы Байтықбай Мөлдір жоғары ұпай жинап, маусым айында Республикалық кезеңге қатысады. Жетекшісі химия пәні мұғалімі Нұрғалиева Жанар.Сынып жетекшісі Байғазиева Жанар.
«Мың бала» олимпиадасына 34 оқушы қатысып, білімдерін сынады. Осы оқушылар арасынан 6 в сынып оқушысы Жұмақадыр Іңкәр ,Айтақын Алуа финалға шықты.Нәтижесінде Жұмақадыр Іңкәр «Мың бала» жеңімпазы атанды
Республикалық «Дарын Онлайн»білім беру платформасы ұйымдастырған тарих пәнінен өткен 3- Республикалық олимпиадаға9 сынып оқушысы Нұрғазы Айым қатысып,1-орын және арнайы бағалы сыйлықты иеленді.Жетекшісі тарих пәнінің мұғалімі Үмбетова Тұрсынкүл
Республикалық «Тарих ата» байқауына қатыссқан 7 сынып оқушысы Әбдірайым Али 3-дәрежелі дипломмен марапатталды.Жетекшісі Ұлбосын Абдрасилова




Аудандық түрлі олимпиада, конкурс жеңімпаздары:


1. Этномәдениет секциясы бойынша «Дарын» жоба конкурсы - 9 сынып оқушысы Халық Ғалия 1- орын –жетекшісі Нұрбатырова Бақыткүл
2 .Қазақ тілі - 11 сынып оқушысы Құдайбергенұлы Елдос 2- орын – жетекшісі 3. Есенқабылова Риза
4. Биология секциясы -9 сынып оқушысы Әділбек Жарқынай 3- орын, жетекшісі Камзакова Назира
5. Тіл білімі секциясы /ағылшын тілі/– 9 сынып оқушысы Сауранбай Ақниет 3 орын,жетекшісі Оңласынова Гүлзат

6.Мақсатқызы Каусар 4 сынып оқушысы «Зерде» жоба конкурсықазақ тілі секциясы 1-орын,жетекшісі Рысқұлова Назгүл
7.Абдрайм Али робототехника – «Зерде»жоба конкурсы 1- орын ,жетекшісі Сейтімбетов Әсет
8 .Жакипова Алуа өлкетану «Зерде» жоба конкурсы 3- орын,жетекшісі Булегенова Индира
9. Лұқпан Сабина 10 сынып оқушысы –қазақ тілі олимпиада 2- орын ,жетекшісі Шынтемірова Роза
10. Сейітқазы Ерболат 11 сынып оқушысы физика пәні - олимпиада,жетекшісі Кодекова Айгерім
11.Есдәулет Айгерім 11 сынып оқушысы, биология олимпиада -1- орын, жетекшісі Камзакова Назира
12.Үрімжан Айғаным қазақ тілі 11 сынып оқушысы олимпиада, 1- орын – жетекшісі Есқожаева Лена
13.Тауұлан Шыңгер-3 сынып оқушысы Балалар оқуы 1-орын

14.«Ұлы өнертапқыштыққа алғашқы қадам» инновациялық идеялардың байқауында «Су көлік саласындағы техникалық құрастыру» номинациясын 7-сынып командасы иеленді. Жетекшісі Сейтімбетов Әсет

15.ӘшенЖанельҚадыр Мырза Али оқулары 1- дәрежелі дипломмен марапатталды.Жетекшісі Айдарова Сания
16.Кемел оқуларының аудандық кезеңіне қатысқан 10 сынып оқушылары Болат Жібек3-орын
17. Кемел оқулары Әскербек Айым 3- орын. Жетекшісі Сыдықова Бақыт.
18. «Айқанат» олимпиадасы 8-сыныптар бойынша 14 оқушы жеңімпаз атанды

Облыстық олимпиада,ғылыми жоба,түрлі пән байқауларының жеңімпаздары:

1. 11 – сынып оқушылары Үрімжан Айғаным қазақ тілінен пәндік олимпиада-3 орын Жетекшісі Есқожаева Лена
2. Есдәулет Айгерім - биология пәндік олимпиада жүлделі 3- орын.Жетекшісі Камзакова Назира
3. Халық Ғалия – өлкетану секциясы «Дарын» жобасы 1- орынЖетекшісі Нұрбатырова Бақыткүл

4. «Ұлы өнертапқыштыққа алғашқы қадам» инновациялық идеялардың облыстық байқауында «Су көлік саласындағы техникалық құрастыру» номинациясын Мадияр Ерасыл,Рашид Али,Суюн Бек иеленді. Жетекшісі Сейтімбетов Әсет
5. Қадыр МырзаАли оқуының облыстық кезеңіне қатысқан 7 сынып оқушысы Әшен Жанель 3- дәрежелі дипломмен марапатталды.Жетекшісі Есқожаева Лена

6. 7- сынып оқушысы Абдрайм Али «Зерде» жоба конкурсында робототехника секциясы бойынша 2- орын иеленді.

7. Байтықбай Мөлдір 8- сынып оқушысы «Айқанат» олимпиадасы жеңімпазы Жетекшісі: Нұрғалиева Жанар

8. Тауұлан Шыңгер 3- сынып оқушысы – Балалар оқуы 1-орын Жетекшісі Солтанбекова Айгерім

9. Жұмақадыр Іңкар 6сынып оқушысы –«Мың бала» олимпиадасы жоғары ұпай Жолдама
10. Балқаш ауданының ішкі саясат бөлімінің ұйымдастыруымен Жазушы ,Ұлы Отан соғысының ардагері ,детектив жанрының негізін қалаушы ,нар тұлғалы Кемел Тоқаевтың туғанына 100 жыл толуына орай , «Қазақ детективінің дарабозы» атты тұлғатану кешіне 9-10 сыныптың он оқушысы қатысып,алғыс хатпен марапатталды.Жетекшісі Сыдықова Бақыт


Республикалық конкурс жеңімпаздары:
1. Халық Ғалия – өлкетану секциясы «Дарын» жобасы 2- орынЖетекшісі Нұрбатырова Бақыткүл

2. «Дарын Онлайн» білім беру платформасы ұйымдастырған тарих пәнінен өткен 3- Республикалық олимпиадаға 9 сынып оқушысы Нұрғазы Айым қатысып,1-орын және арнайы бағалы сыйлықты иеленді.Жетекшісі тарих пәнінің мұғалімі Үмбетова Тұрсынкүл

3 Абдрайм Али7- сынып оқушысы «Тарих ата» олимпиадасы 3-орын. Жетекшісі Абдрасилова Ұлбосын

4. Байтықбай Мөлдір 8- сынып оқушысы «Айқанат» олимпиадасы - сертификат Жетекшісі: Нұрғалиева Жанар

5. Жұмақадыр Іңкар 6 - сынып оқушысы –«Мың бала» олимпиадасы жеңімпазы
6. Әл Фараби атындағы Қазақ ұлттық Университетінде өткен Республикалық «Болашақ дизайнер – баспагер,редактор» байқауына 10 сынып оқушысы Алиасқар Аяжан қатысып ,сертификат иеленді.Жетекшісі Сыдықова Б
7. Кіші Ғылым академиясының экология секцисына қатысқан 10 сынып оқушысы Алиасқар Аяжан 3- дәрежелі дипломмен марапатталды.Жетекшісі Камзакова Назира


Жалпы мектеп оқушылары арасынан 32 оқушы аудандық , 10 оқушы облыстық , 7 - оқушы Республикалық жарыстардың жеңімпазы атанды


Мектепте тәрбие саласы бойынша жоспарланған іс шаралар орындалып, спорт және өнер бағыты бойынша шараларға оқушылар қатысып, жүлделорындарға ие болды.

Атап айтқанда, спорт саласы бойынша:
«Қазақстан Республикасының спорт шеберлігіне үміткер» разрядын алғандар:
Болсынғазы Ілияс- еркін күрес бойынша «Қазақстан Республикасының спорт шеберлігіне үміткер» 01.02.2023 бұйрық №03
Болсынғазы Диас- еркін күрес бойынша «Қазақстан Республикасының спорт шеберлігіне үміткер» 01.02.2023 бұйрық №03
Жумабеков Бекарыс Нургисаевич- бокс бойынша «Қазақстан Республикасының спорт шеберлігіне үміткер» 01.03.2023 бұйрық №06
Наурызбай Мейрбек Нұрманбекұлы- бокс бойынша «Қазақстан Республикасының спорт шеберлігіне үміткер» 01.03.2023 бұйрық №06
Республикалық жарыстар:
Рашидұлы Абдулғани- таэквондодан Астана қаласында өткен Қазақстан Чемпионатында І орын
Жумабеков Бекарыс- бокстан кіші жасөспірімдер арасында Қазақстан Республикасының «Батыс» аймақтық чемпионатында ІІІ орын
Жумабеков Бекарыс- бокстан Ауғанстан соғысының аяқталуына 34 жыл толуына орай Республикалық ашық турнирде Алғыс хат
Укенов Али- жекпе-жектен жасөспірімдер арасындағы Қазақстан Республикасының чемпионатында ІІІ орын
Болсынғазы Ильяс- еркін күрестен кіші жасөспірімдер арасында Республикалық CK «NAMYS» турнирінде ІІ орын
Болсынғазы Диас- еркін күрестен кіші жасөспірімдер арасында Республикалық CK «NAMYS» турнирінде ІІІ орын
Қожақан Ару- волейболдан Қазақстан Республикасының қысқы орынчемпионатында І орын
Жетекшісі Тулев Тимур
Сарсебай Іңкар- волейболдан Қазақстан Республикасының қысқы чемпионатында І орын, Жетекшісі Тулев Тимур
Килибаева Айша – волейболдан 2004-2005 ж.т. жасөспірім (қыздар) командалар арасындағы Қазақстан Республикасының күзгі Чемпионатында ІІ орын, жетекшісі Тулев Тимур
Киреева Аянат- волейболдан 2004-2005 ж.т. жасөспірім (қыздар) командалар арасындағы Қазақстан Республикасының күзгі Чемпионатында ІІ орын, жетекшісі Тулев Тимур
Киреева Аянат- жағажайволейболынан 2006-2007 ж.т. қыздар арасындағы Қазақстан Республикасының маусым чемпионатында І орын, жетекшісі Тулев Тимур
Қожақан Ару- жағажайволейболынан 2006-2007 ж.т. қыздар арасындағы Қазақстан Республикасының маусым чемпионатында І орын, жетекшісі Тулев Тимур

Облыстық жарыстар:
№35 мектеп командасы- тоғызқұмалақтан Алматы облысының кубогі турнирінде І орын
Жумабеков Бекарыс- бокстан кіші жасөспірімдер арасында Алматы облысының чемпионатында ІІІ орын
Умирбеков Ербол- футзалдан 2009-2010 жасөспірімдер арасындағы Алматы облысының чемпионатында ІІ орын
Болсынғазы Ильяс- еркін күрестен Алматы облысының Чемпионатында ІІІ орын
Болсынғазы Диас- еркін күрестен Алматы облысының Чемпионатында ІІ орын
Қожақан Ару- волейболдан 2006-2007 ж.т. қыздар арасында Алматы облысының күзгі Чемпионатында І орын, жетекшісі Тулев Тимур
Тоқтасынова Альбина- волейболдан 2006-2007 ж.т. қыздар арасында Алматы облысының күзгі Чемпионатында І орын, жетекшісі Тулев Тимур
Сарсебай Іңкар- волейболдан 2006-2007 ж.т. қыздар арасында Алматы облысының күзгі Чемпионатында І орын, жетекшісі Тулев Тимур
Киреева Аянат- волейболдан 2006-2007 ж.т. қыздар арасында Алматы облысының күзгі Чемпионатында І орын, жетекшісі Тулев Тимур
Жұмаділ Абдурахим- дзюдодан Алматы облысының Чемпионатында ІІІ орын
Аудандық жарыстар:
Тоғызқұмалақ- Алматы облысы жасөспірімдер арасындағы Кубогына командалық есепте І орын, жетекшісі Сатыпалды Ермухамет
Футбол- Аудандық футбол ойындарынан жарыста І орын, жетекшісі Санақбеков Нұрлан
Шахматтан- Талғар аудандық квалификациялық турнирінде ІІІ орын, жетекшісі Ташкенбаев Оңғар
Асқаржан Мәди- еркін күрестен жасөспірімдер арасындағы Талғар ауданының біріншілігінде ІІІ орын
Шакен Мұхаметжан- еркін күрестен жасөспірімдер арасындағы Талғар ауданының біріншілігінде ІІІ орын
Айдосұлы Хамза- еркін күрестен жасөспірімдер арасындағы Талғар ауданының біріншілігінде ІІІ орын
Жақанша Жарқын- таэквондодан Алматы қаласының турнирінде І орын

Өнер саласы бойынша:
Халықаралық жарыстар:
Қанатбек Нұрсезім- эстрадалық вокал бойынша Халықаралық «Бойтұмар» өнерлі байқауында І орын
Мәулен Нұрәлі- IY Халықаралық «ART BASTAU» байқауында бас жүлде, Туркия мемлекетіне жолдама алды
Болат Шәкәрім- көркем сөз оқудан Халықаралық «ALANS STAR» байқауында І орын, жетекшісі Қыдырәлі Рима
Қанапия Перизат- Халықаралық «Мен де жұлдыз боламын» байқауында ІІ орын, Туркия-Москваға жолдама алды
Республикалық жарыстар:
Бақтыбаева Асима- көркемсөз оқудан Президент Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаевтың бағдарламасын насихаттау мақсатында өткізілген Республикалық байқауда І орын
Мәулен Нұрәлі- вокал номинациясы бойынша YI Республикалық «Тайжарыс» байқауында бас жүлде, жетекшісі Емениязова Асель
Бейсембек Алтынай- вокал номинациясы бойынша YI Республикалық «Тайжарыс» байқауында І орын, жетекшісі Емениязова Асель
Әшен Жанель- Қазақ Академия өнер орталығының ұйымдастыруымен өткен
І Республикалық байқауында бас жүлде
Бейсембек Алтынай- вокал номинациясы бойынша YI Республикалық «Өнер алаңы» байқауында І орын, жетекшісі Емениязова Асель
Маулен Нұрәлі- YI Халықаралық «Өнер алаңы» байқауында Бас жүлде, жетекшісі Емениязова Асель ,


«Талант» ансамблі- аспапта ойнау номинациясы бойынша Астана қаласында өткен IY Республикалық «Өнер алаңы» байқауында бас жүлде
«Талант» ансамблі- аспапта ойнау номинациясы бойынша Y Республикалық «TAIZHARYS STAR» байқауында ІІ орын
«Талант» ансамблі- аспапта ойнау номинациясы бойынша Астана қаласында өткен Y Республикалық «Сайра бұлбұл» байқауында бас жүлде
«Талант» ансамблі- аспапта ойнау номинациясы бойынша Астана қаласында өткен YІ Республикалық «IC STAR-2023» байқауында І орын

Аудандық жарыстар:
«Кербез» би ансамблі-«Балдай тәтті балғын шақ» байқауында бас жүлде
35 мектеп- «Берекелі күз» байқауында І орын
35 мектеп- «Жастар нашақорлық пен СПИД-ке қарсы» КТК- ойынында ІІ орын
35 мектеп «Нартәуекел» командасы аймақтық жайдарман ойынында Бас жүлде, аудан әкімінің жүлдесі үшін аудандық сайыста ІІ орын 50000 тг сертификат иеленді
Жалпы алғанда
Аудандық байқаулар –54
Облыстық байқаулар –31
Республикалық байқаулар -28 оқушы
Халықаралық өнер бағытындағы байқаулар - 4

2022-2023 оқу жылындағы жұмыстарға педагог-психологтардың талдау жұмыстары
2022-2023 оқу жылының басында мектептегі психологиялық қызметтің жылдық жоспары құрылып мектеп-гимназия директорымен бекітілді. Жоспар бойынша атқарылған жұмыстар төмендегідей.
2022-2023 оқу жылындағы 1 сынып оқушыларының оқуға бейімделуі туралы анықтама.Мақсаты: бейімделу кезеңінде төменгі сынып оқушыларының жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып 1-ші сыныптағы оқу үрдісінұйымдастыру.
2022 жылдың қырқүйек, қазан айының 2-3 аптасында 1-ші сынып оқушыларының зейінін диагностикалау «Моншақ» және «Йирасек- Керн» әдістемесін қолдана отырып, баланың үлкендердің айтқанын зейін салып тыңдауы, сөзбен түсіндірген тапсырмаларды дәл орындай алатындығы, қағаз бетіне сызықтарды айтылған бағытта түсіретіндігі, тапсырманы өз бетімен орындауға, баланың майда нәзік қимыл әрекеттерінің қалыптасқанын және үйлесімділігін анықтау мақсатында жүргізілді.
1 а сыныбында қыркүйек айында да 21 оқушымен басталған, қазан айында оқушы саны 24. Диагностикалау бойынша оқушылардың зейін салып тыңдауы жақсы,айтылған тапсырманы орындап отырды. Моншақ әдістемесі бойынша 6 оқушының зейін салып тыңдауы орташа. Йрасек- Керн әдістемесі бойынша 2 оқушы назарға алып көбірек жұмыс жасау ұсынылды.
1 ә сыныбында қыркүйек айында да 20 оқушымен басталған, қазан айында оқушы саны 22. Диагностикалау бойынша оқушылардың зейін салып тыңдауы жақсы,айтылған тапсырманы орындап отырды.Моншақ әдістемесі бойынша 1 оқушның зейін салып тыңдауы нашар. Йрасек- Керн әдістемесі бойынша 2 оқушы назарға алып көбірек жұмыс жасау ұсынылды.
1 б сыныбында қыркүйек айында да 21 оқушымен басталған, қазан айында оқушы саны 22. Диагностикалау бойынша оқушылардың зейін салып тыңдауы жақсы,айтылған тапсырманы орындап отырды. Моншақ әдістемесі бойынша 3 оқушның зейін салып тыңдауы орташа. Йрасек- Керн әдістемесі бойынша 1 оқушы назарға алып көбірек жұмыс жасау ұсынылды.
1 в сыныбында қыркүйек айында 25 оқушымен басталған, қазан айында оқушы саны 25. Диагностикалау бойынша оқушылардың зейін салып тыңдауы жақсы,айтылған тапсырманы орындап отырды. Моншақ әдістемесі бойынша 1 оқушының зейін салып тыңдауы нашар. Йрасек- Керн әдістемесі бойынша 1 оқушы назарға алып көбірек жұмыс жасау ұсынылды.
1 г сыныбында қыркүйек айында 24 оқушымен басталған, қазан айында оқушы саны 25. Диагностикалау бойынша оқушылардың зейін салып тыңдауы жақсы,айтылған тапсырманы орындап отырды. Моншақ әдістемесі бойынша 7 оқушның зейін салып тыңдауы орташа. Йрасек- Керн әдістемесі бойын оқушырдың нәтижесі өте жақсы.
Қазан айында 1 сыныптарының сабақтарына қатысып, оқушылардың 1-ші сыныпқа бейімделуін бақылау мақсатында бағдарламаны меңгерулерін, қабылдауларын, партада отыруын, тапсырмаларды уақтылы орындай алуларын диагностикалау жұмыстары жүргізілді.Оқушыларының мұғалімге, сабаққа бейімделуі жақсы. Мұғалім талабын орындауға тырысады. Сабақтарда балалар қалыптасып келе жатыр оқушылардың өзін-өзі ұстауы,пәнге деген қызығушылығының артқаны байқалды.
2022-2023 оқу жылындағы 5 сынып оқушыларының бейімделуі туралы анықтама.Оқушылардың бастауыш сыныптан негізгі мектепке өту кезеңіндегі ең күрдедлі кезеңдердің бірі. Біріншіден бастауыш сыныпта 4 жыл бойы бір мұғалім сабақ беріп қалыптасқан оқушыларға психологиялық жағынан өту қиындық туғызса , екінші жағынан оқу бағдарламасына жаңа пәндердің енгізілуі және пәндерге байланысты әр мұғалімнің сабақ беруі оқушыларға зор әсер етеді.Оқушылардың жеке бас ерекшелігі мен даму психологиясына, қабілетіне орай бейімделу процесі әр түрлі жағдайда өтеді, сондықтан педагогикалық ұжым алдында 5 сыныптардың орта буынға өту кезіндегі қиындықтарды бірге шешіп оқушылардың табысты бейімделуін қамтамасыз ету міндеті тұр. 2022-2023 оқу жылының қазан айының 10-14 аралығында 5 сынып оқушыларынан «Түймедақ әдістемесі» алынды, әдістеменің мақсаты оқушылардың пәнге деген қызығушылығын анықтау. Әдістеменің қорытындысы төмендегідей болды.
5 а сыныбы оқушы саны 24 , 22- оқушы жазды,
Математика - ұнайды -19 оқушы, ұнамайды 1 оқушы, маңызды емес -2 оқушы,
Қазақ тілі – ұнайды-20 ,ұнамайды -2 оқушы, маңызды емес-0
Әдебиет-ұнайды-17 оқушы, ұнамайды- 2оқушы, маңызды емес-3 оқушы
Орыс тілі- ұнайды-17 оқушы, ұнамайды- 2 оқушы, маңызды емес-3 оқушы
Ағылшын тілі- ұнайды-17оқушы, ұнамайды-1 оқушы , маңызды емес-4 оқушы
Музыка пәні- ұнайды-11 оқушы, ұнамайды-1 оқушы , маңызды емес-10 оқушы
Бейнелеу өнері- ұнайды-18 оқушы, ұнамайды- 0 оқушы , маңызды емес-4оқушы
Дене шынықтыру-ұнайды-19оқушы,ұнамайды- 1оқушы,маңызды емес-2оқушы
Информатика пәні-ұнайды-11оқушы, ұнамайды-3оқушы,маңызды емес- 8оқушы
Жаратылыстану пәні
ұнайды- 17 оқушы, ұнамайды- 2 оқушы , маңызды емес- 3оқушы
Тарих пәні- ұнайды- 10 оқушы, ұнамайды- 6 оқушы , маңызды емес-6оқушы
Дүниежүзі тарихы пәні- ұнайды- 10 оқушы, ұнамайды- 6 оқушы , маңызды емес-6 оқушы
Еңбекке баулу пәні- ұнайды- 13 оқушы, ұнамайды- 0 оқушы , маңызды емес-9 оқушы
5 ә сыныбы оқушы саны 22 , 20- оқушы жазды,
Математика - ұнайды - 18 оқушы, ұнамайды 1-оқушы, маңызды емес -1оқушы,
Қазақ тілі – ұнайды-8 ,ұнамайды -6 оқушы, маңызды емес-6
Әдебиет-ұнайды- 7оқушы, ұнамайды- 7 оқушы, маңызды емес-6 оқушы
Орыс тілі- ұнайды- 18 оқушы, ұнамайды- 2оқушы, маңызды емес- 0оқушы
Ағылшын тілі- ұнайды-19 оқушы, ұнамайды-0 оқушы , маңызды емес-1оқушы
Музыка пәні- ұнайды- 13 оқушы, ұнамайды-1оқушы , маңызды емес-6 оқушы
Бейнелеу өнері- ұнайды-7 оқушы, ұнамайды- 2 оқушы , маңызды емес-11оқушы
Дене шынықтыру-ұнайды-15 оқушы, ұнамайды- 2оқушы, маңызды емес-3оқушы
Информатика пәні- ұнайды-15оқушы, ұнамайды- 1 оқушы,маңызды емес-4 оқушы
Жаратылыстану пәні
ұнайды- 11 оқушы, ұнамайды- 4 оқушы , маңызды емес- 5 оқушы
Тарих пәні- ұнайды-2 оқушы, ұнамайды- 10 оқушы , маңызды емес-8 оқушы
Дүниежүзі тарихы пәні-- ұнайды-2 оқушы, ұнамайды- 10 оқушы , маңызды емес-8 оқушы
Еңбекке баулу пәні- ұнайды- 11 оқушы, ұнамайды- 7 оқушы ,
маңызды емес- 2 оқушы
5 б сыныбы оқушы саны- 21 , 17 - оқушы жазды,
Математика - ұнайды –12оқушы, ұнамайды - 2 оқушы, маңызды емес -3 оқушы,
Қазақ тілі – ұнайды-9 оқушы ,ұнамайды -3оқушы, маңызды емес- 5 оқушы
Әдебиет-ұнайды-8 оқушы, ұнамайды-5 оқушы, маңызды емес-4оқушы
Орыс тілі- ұнайды- 8 оқушы, ұнамайды- 7 оқушы, маңызды емес- 2оқушы
Ағылшын тілі- ұнайды-11 оқушы, ұнамайды- 4 оқушы , маңызды емес-2оқушы
Музыка пәні- ұнайды- 15оқушы, ұнамайды-2оқушы , маңызды емес- 0 оқушы
Бейнелеу өнері- ұнайды- 11 оқушы, ұнамайды- 0 оқушы , маңызды емес- 6 оқушы
Дене шынықтыру-ұнайды-9 оқушы, ұнамайды-1 оқушы, маңызды емес-7 оқушы
Информатика пәні- ұнайды-11 оқушы, ұнамайды- 2оқушы,маңызды емес- 4оқушы
Жаратылыстану пәні
ұнайды- 5 оқушы, ұнамайды-4 оқушы , маңызды емес-8 оқушы
Тарих пәні- ұнайды- 15 оқушы, ұнамайды-0 оқушы , маңызды емес-2оқушы
Дүниежүзі тарихы пәні-- ұнайды-15 оқушы, ұнамайды- 1 оқушы , маңызды емес-1оқушы
Еңбекке баулу пәні- ұнайды- 5 оқушы, ұнамайды-5 оқушы ,
маңызды емес-7 оқушы
5 в сыныбы оқушы саны- 21 , 20- оқушы жазды,
Математика - ұнайды –16 оқушы, ұнамайды - 4оқушы, маңызды емес -0 оқушы,
Қазақ тілі – ұнайды-11 оқушы ,ұнамайды -6 оқушы, маңызды емес-3 оқушы
Әдебиет-ұнайды- 10 оқушы, ұнамайды-7оқушы, маңызды емес-3оқушы
Орыс тілі- ұнайды- 12 оқушы, ұнамайды- 7 оқушы, маңызды емес- 1 оқушы
Ағылшын тілі- ұнайды-14 оқушы, ұнамайды-5 оқушы , маңызды емес-1оқушы
Музыка пәні- ұнайды-11 оқушы, ұнамайды-2оқушы , маңызды емес- 9 оқушы
Бейнелеу өнері- ұнайды- 14 оқушы, ұнамайды- 3 оқушы , маңызды емес- 3 оқушы
Дене шынықтыру-ұнайды-13 оқушы, ұнамайды-0 оқушы, маңызды емес-7 оқушы
Информатика пәні- ұнайды- 15 оқушы, ұнамайды- 2 оқушы,маңызды емес- 3 оқушы
Жаратылыстану пәні
ұнайды-10 оқушы, ұнамайды-7 оқушы , маңызды емес-3 оқушы
Тарих пәні- ұнайды- 8 оқушы, ұнамайды-9 оқушы , маңызды емес-3 оқушы
Дүниежүзі тарихы пәні- ұнайды- 8 оқушы, ұнамайды-9 оқушы , маңызды емес-3 оқушы
Еңбекке баулу пәні- ұнайды-17 оқушы, ұнамайды-0 оқушы ,
маңызды емес- 3 оқушы
5 г сыныбы оқушы саны-20, 20- оқушы жазды,
Математика - ұнайды –14 оқушы, ұнамайды -2 оқушы, маңызды емес -4 оқушы,
Қазақ тілі – ұнайды-12 оқушы ,ұнамайды -3 оқушы, маңызды емес-5 оқушы
Әдебиет-ұнайды-7 оқушы, ұнамайды-6 оқушы, маңызды емес-7оқушы
Орыс тілі- ұнайды-14 оқушы, ұнамайды-3 оқушы, маңызды емес- 3 оқушы
Ағылшын тілі- ұнайды-13 оқушы, ұнамайды-3 оқушы , маңызды емес- 4оқушы
Музыка пәні- ұнайды- 5 оқушы, ұнамайды-4 оқушы , маңызды емес-11 оқушы
Бейнелеу өнері- ұнайды-11 оқушы, ұнамайды-2 оқушы , маңызды емес-7 оқушы
Дене шынықтыру-ұнайды-15оқушы, ұнамайды- 1 оқушы, маңызды емес-4 оқушы
Информатика пәні- ұнайды-6оқушы, ұнамайды-4 оқушы, маңызды емес- 10 оқушы
Жаратылыстану пәні
ұнайды-11 оқушы, ұнамайды-2 оқушы , маңызды емес-7оқушы
Тарих пәні- ұнайды-11 оқушы, ұнамайды- 6 оқушы , маңызды емес-3 оқушы
Дүниежүзі тарихы пәні- ұнайды-11 оқушы, ұнамайды- 6 оқушы , маңызды емес-3 оқушы
Еңбекке баулу пәні- ұнайды-11 оқушы, ұнамайды-2 оқушы ,
маңызды емес-7 оқушы
сонымен қатар оқушылармен әңгімелесу жүмыстары жүргізіліп отырады, әңгімелесу барысында оқушылардың көбісі тарих, орыс тілі, әдебиет, ағылшын тілі пәндерінен қиналатындықтары жайында айтады.
5 сынып оқушылары сабаққа белсенділікпен қатысып, кері байланыстар жүргізіп отырды. Оқушылардың көңіл күйлері көтеріңкі, жақсы. Ата-аналар тарапынан оқушыларға, пән мұғалімдеріне қолдаулар көрсетіп отырады. Оқушылар арасында сабаққа үлгермейтін, тапсырманы орындай алмайтын оқушылар да кездеседі, оқушының қабілетіне қабылдау ерекшелігіне байланысты тапсырмаларды баяу орындайтын, зейіндері шашыраңқы оқушылар да кездеседі.
Зерделеу нәтижесі бойынша 5 сыныптардың бейімделуі қанағаттанарлық деп танылды.
2022 -2023 оқу жылының басында қыркүйектің басында мектеп ережесі, тәртіп, әлімжеттік –бопсалау, зорлық-зомбылық, сабақтан себепсіз қалу, келеңсіз жағдай әлеуметтік желілердегі кибербуллингтің алдын-алу мақсатында 1- 11 сынып оқушыларымен Талғар АПБ ЖПҚ ЮПТ КТІЖ УПИ полиция капитаны Таубалдиева Сымбат Нурболатовнамен, тәрбие ісінің орынбасары Б.ТҮркінбаймен алдын алу, түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

2022-23 жылдың қырқүйек айының 2 аптасында 1 а,ә,б,в,г сыныптарынан зейін диагностикалау «Моншақ» әдістемесін қолдана отырып баланың үлкендердің айтқанын зейін салып тыңдауы, сөзбен түсіндірген тапсырмаларды дәл орындай алатындығы, қағаз бетіне сызықтарды айтылған бағытта түсіретіндігі, тапсырманы өз бетімен орындауға мүмкіндігін анықтау мақсатында жүргізілді.
1а сыныбында 24 оқушы, 17 оқушы сабаққа қасысып отырды. Қырғызбай Мадина,Тұрысбек Ибраһим оқушының нәтижесі өте жақсы, зейін салып берілген тапсырманы толықтай тыңдап, бір түсіндіргеннен қайталап орындап отырды.Асылбек Алишер,Жуанышбек Айым,Жапарқұл Анеля,Турлухожа Бекарыс,Сайдалин Айнел,Тілек Ая, Әсетұлы Әлисұлтан, Байбатша Асанәлі,Лукпан Райана айтылған оқушылардың нәтижесі қанағаттандырарлықтай , моншақтардың түстерін шатастырған, моншақтың орналасуына келгенде толық зейін салып тыңдамаған. Тапсырманы екінші мәрте қайталағаннан кейін толықтырып, қателерін түзеп тапсырманы қайта орындады. Тілек Ерке,Әділхан Әдилә,Ноянбек Айжұлдыз,Қамалбай Темірлан,Әуелхан Айғаным,Алмас Ибраһим тапсырманы қайталағаннан екі мәрте дұрыс орындамаған, зейін салып тыңдауы орташа. Жалпы 1 а сынып оқушыларының зейін салып тыңдауы қанағаттандырарлық.
1ә сыныбында 22 оқушы, 18 оқушы сабаққа қасысып отырды. 12 оқушының нәтижесі өте жақсы, зейін салып берілген тапсырманы толықтай тыңдап, бір түсіндіргенннен қайталап орындап отырды. Қазбек Ернат,Талапхан Нұрислам, Амангелді Айлин,Қамет Назерке,Самий Ерали айтылған оқушылардың нәтижесі қанағаттандырарлықтай , моншақтардың түстерін шатастырған, моншақтың орналасуына келгенде толық зейін салып тыңдамаған. Тапсырманы екінші мәрте қайталағаннан кейін толықтырып, қателерін түзеп тапсырманы қайта орындады. Орынбасар Нұрбақыт мүлдем тапсырманы орындамаған, берілген тарсырманың орнына басқа сурет салып тапсырған. Жалпы 1 ә сынып оқушыларының зейін салып тыңдауы жақсы.
1б сыныбында 21 оқушы, 20 оқушы сабаққа қасысып отырды. 6 оқушының нәтижесі өте жақсы, зейін салып берілген тапсырманы толықтай тыңдап, бір түсіндіргенннен қайталап орындап отырды. Нұрбекқызы Зере,Дауылбай Амира,Нұржабек Балауса, Қаимбай Айсұлтан,Нұрлан Інжу,Ескендиров Дияр, Қамбар Айша, Толқын Бекарыс, Дархан Али,Ербол Әли,Елеусіз Әбдіғаппар айтылған оқушылардың нәтижесі қанағаттандырарлықтай,моншақтардың түстерін шатастырған, моншақтың орналасуына келгенде толық зейін салып тыңдамаған. Тапсырманы екінші мәрте қайталағаннан кейін толықтырып, қателерін түзеп тапсырманы қайта орындады. Исахын Алтынай, Ілияс Нұрқанат,Бақытжанқызы Жасмин тапсырманы қайталағаннан екі мәрте дұрыс орындамаған,оқушылардың зейін салып тыңдауы орташа. Жалпы 1 б сынып оқушыларының зейін салып тыңдауы қанағаттандырарлық.
1в сыныбында 25 оқушы, 25 оқушы толық сабаққа қасысып отырды. 19 оқушының нәтижесі өте жақсы, зейін салып берілген тапсырманы толықтай тыңдап, бір түсіндіргенннен қайталап орындап отырды. Төлеген Дінмұхаммад,Анвар Елжан,Мұратбек Зейін,Нұрмерден Айзере,Жанболатұлы Сұлтан,Серікқали Каусар айтылған оқушылардың нәтижесі жақсы,дегенмен моншақтардың түстерін шатастырған, моншақтың орналасуына келгенде толық зейін салып тыңдамаған. Тапсырманы екінші мәрте қайталағаннан кейін толықтырып, қателерін түзеп тапсырманы қайта орындады. Жалпы 1 в сынып оқушыларының зейін салып тыңдауы,оқуға қабілеті өте жақсы.
1г сыныбында 24 оқушы, 23 оқушы сабаққа қасысып отырды. 15 оқушының нәтижесі өте жақсы, зейін салып берілген тапсырманы толықтай тыңдап, бір түсіндіргенннен қайталап орындап отырды.Базарбай Заңғар, Болсынғазы Жанел,Толымбек Айша,Байбақытұлы Нұрасыл, Шаяхмет Бибарыс,Серікбай Каусар,Айдарқызы Сымбат айтылған оқушылардың нәтижесі жақсы,дегенмен моншақтардың түстерін шатастырған, моншақтың орналасуына келгенде толық зейін салып тыңдамаған. Тапсырманы екінші мәрте қайталағаннан кейін толықтырып, қателерін түзеп тапсырманы қайта орындады. Жалпы 1 г сынып оқушыларының зейін салып тыңдаулары өте жақсы.
2022-2023 оқу жылынның басында мектептің әлеуметтік педагогы Ж.У.Сарсембаевамен мектептегі әлеуметтік топ оқушыларының тізімін сынып жетекшілерінен анықтап мәліметтерін толықтырдық. Нәтижесі төмендегідей өгей ата-анамен тұратын оқушылар саны - 19, оның ішінде өгей әкемен тұратындар- 12 оқушы, өгей анамен тұратындар- 7 оқушы, аз қамтылған отбасындағы оқушылар саны- 33, анасынан айырылған- 9 оқушы, әкесінен айырылған- 37 оқушы, ажырасқандар отбасынан- 51 оқушы, жалғызбасты ана- 11, көп балалы отбасынан шыққан оқушылар- 395, жетім оқушы -2, сәтсіз жанұя жоқ, қатер топтағы оқушылар категориясына өгей ата-анамен, толық емес отбасы оқушылары жатқызылды. Осы аталған оқушылардың көңіл-күлері үнемі қадағаланып отырады. Аталған оқушылар тобы өрескел тәртіп бұзушылық жасаған жоқ, сабақтан себепсіз қалған жоқ.
2022-2023 оқу жылының қыркүйек айының екінші аптасында 5-7 сыныптар арасында оқушылардың өмірге көзқарасытарын, өмірлік мақсаттарын анықтау мақсатында «Мен өмірді сүйемін» тақырыбында әңгімелесу жұмысы жүргізілді. Өмірдің мәнін, өмірдегі өз орындары, болашақ туралы, алға қойған мақсаттары туралы әңгімелесу барысында өз ойларын ашық ортаға сала білді.
2022-2023 оқу жылының қыркүйек айының 2-3 аптасында 8-9 сыныптардан агрессияны анықтау мақсатында Басса-Дарки, 5-7 сыныптардан мазасыздықты анықтау мақсатында Филлипс тесттреі алынды, тестілеудің нәтижесінде ерекше көзге түсіп алаңдатарлық оқушылар кездескен жоқ.
Ара-тұра агрессивті балалармен әңгімелесу, бақылау жұмыстары жүргізіліп отырады. Сынып жетекшісімен бірлесіп оқушылар туралы , оқушыңы жағдайы көңіл-күйлері қадағаланып отырады.
2022-2023 оқу жылының қыркүйек айының басында 1 сынып оқушыларымен «Танысу» жаттығуы орындалды биылғы оқу жылында 5 бірінші сынып ашылды, оқушылардан өздерінің аты-жөндері, жасы, қай жерде тұратындары туралы сұралды, оқушылар өз жас ерекшеліктеріне сай жауап бере алды. Сұрау барсында оқушылардың кейбіреулерінде тілінде кемістігі бар балалар кездесті. Тілінде кемістігі бар оқушылардың сынып жетекшісіне (ата-аналарына) логопед -деффектологқа баруға психологтар тарапынан ұсынымдар берілді.

2022-2023 оқу жылының қыркүйек айының 2-3 аптасында 8-9 сыныптардан агрессияны анықтау мақсатында Басса-Дарки, 5-7 сыныптардан мазасыздықты анықтау мақсатында Филлипс тесттреі алынды, тестілеудің нәтижесінде ерекше көзге түсіп алаңдатарлық оқушылар кездескен жоқ.
Ара-тұра агрессивті балалармен әңгімелесу, бақылау жұмыстары жүргізіліп отырады. Сынып жетекшісімен бірлесіп оқушылар туралы , оқушыңы жағдайы көңіл-күйлері қадағаланып отырады.
2022-2023 оқу жылында өгей ата-анамен тұратын (тәуекел топ) 19 оқушы бар, өгей анамен тұратын 7 оқушы, өгей әкемен тұратын 12 оқушы. Осы оқушылардың барлығының көңіл-күйін, жағдайларын үнемі бақылап отырамыз. Оқушылар себепсіз сабақтан қалмайды. Тәртіптеріне байланысты ешқандай алаңдатарлық жағдайлар жоқ.
2022-2023 оқу жылының қыркүйек айында 1-5 сынып ата-аналарымен «Мен баламмен бақыттымын» 6-11 сынып ата-аналарымен сынып жиналыстарына қатысып тренигтер ұйымдастырылды. Жиналыста оқушылардың жағымсыз сайттарға кіруін қадағалау бойынша ата-аналардың тарапынан қадағалау, бақылау жөнінде ескертілді, тәртіптері, сабақтары, мінез құлқы, әлімжеттік бопсалау, кибербуллинг, булинг тақырыптарында алдын алу түсіндіру жұмыстары жүргізілді, жұмыс барысында ата-аналар белсенділікпен атсалысып өз ойларын ортаға салды.


2022 -2023 оқу жылының басында қыркүйектің басында мектеп ережесі, тәртіп, әлімжеттік –бопсалау, зорлық-зомбылық, сабақтан себепсіз қалу, келеңсіз жағдай әлеуметтік желілердегі кибербуллингтің алдын-алу мақсатында 1- 11 сынып оқушыларымен Талғар АПБ ЖПҚ ЮПТ КТІЖ УПИ полиция капитаны Таубалдиева Сымбат Нурболатовнамен, тәрбие ісінің орынбасары Б.Т Үркінбаймен алдын алу, түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

2022-2023 оқу жылында психологиялық 2022 жылдың қыркүйек айында 3 б сыныбынан графикалық әдістеме алынды. 3 б сыныбында 21 оқушы, сабаққа қатысып отырған 18 оқушы. Лабиринт әдістемесің мақсаты оқушылардың логикасын тексеру болып табылса, екінші жағынан балалардың математикаға деген көзқарасын анықтауға болады. Лабиринт әдістемесі түсінігі 10 болатын өрнектерді қарандашпен жол салып өту және де тек көлденең және тігінен жүру керек. 12 оқушының нәтижесі өте жақсы, берілген тапсыраны бірден түсініп, ондық санды есептеп, лабиринтті соңына дейін қатесіз жасы орындады. Бес оқушының тапсырмасы қанағаттандырарлық, тапсырманы бірден орындамағанымен, екінші мәрте қайталағаннан қателерін түзеп, тапсырманы жақсы орындап шықты. Ерланқызы Еркенің нәтижесі нашар, тапсырманы қайталағаннан бірден түсінбеді, жанында тұрып есептегеннен бірден санауы қиын, тапсырманы орындай алмады. Еркеге жеңілдетілген кіші топтың тапсырмасын берілді, тапсырманы бірден орындады.

2022-2023 оқу жылының қазан айының 12 сі күні 5 а, ә, б, в,г сынып оқушыларымен «Өз қорқынышыңды жеңе біл» тақырыбында тренинг өткізілді. тренинг төмендегідей бөлімнен құралды:
1. «Танысу» жаттығуы
2. «Қорқынышыңды суретте» жаттығуы
3. «Мен басқаның көзімен» жаттығуы
4. «Афирмациялар» жаттығуы
5. «Сенімділік бейнесі» жаттығуы
6. Рефлекция.
Оқушылар тренингке қызығушылықпен қатысты, өз ойларын ашық жеткізе білді.
2022-2023 оқу жылының қыркүйек, қазан айында мектепалды даярлық 1,2,3 топ оқушыларымен жұмыстар жүргізіліп графикалық диктант алынды. Оқушылардың зейін салып тыңдауы, тапсырманы орындауы орташа. Жастары мектепке сай келмейтін оқушылар болғандықтан графикалық диктантты орындау қиынға соқты. Оқушылар партада дұрыс отыруы, мұғалімнің берілген тапсырмасын орындауы жақсы.
2022-2023 оқу жылы жыл бойы мектепте арнайы оқушыларға, ата –аналарға, мұғалімдерге арналған мектептің дәлізінде қабырғада әйнектен сенім жәшігі орнатылған. . "Сенім жәшігі" оқушылар және ата-аналар, мұғалімдер немесе оларды алмастыратын тұлғалардың жазбаша түрде өтініштерін қарауға арналған. Сенім жәшігінде мектеп инспекторның және мектеп психологтарының номерлері, электронды пошталары жазылған. Мақсаты: Егер де оқушыларды бір мәселе мазаласа, достықта, отбасындағы қарым-қатынаста, топтағы қарым-қатынаста, оқытушымен қарым-қатынаста қиындық, т/б жағдай туындап жатса – сенім жәшігіне өздерінің ойларын, ұсыныстарын жазып, қалдырады. Өтініш берушінің аты-жөнімен, барлық байланыс телефондарымен жазылуы мүмкін, сонымен қатар жасырын түрде де болады. Қыркүйек, қазан айларында оқушылар сенім жәшігіне оздерінің ойларын жазып, хаттар қалдырған, хаттары мектеп директоры, мектеп әкімшілігі, мектеп инспекторларының қатысуы негізінде ашылып, қарастырылды.
«Сенім жәшігі» жұмысының негізгі міндеттері:
1) оқушының құқығы бойынша берілген өтініштерін жедел түрде тіркеу және қарау, сонымен қатар мектептегі оқу-тәрбие жұмысының жүргізілуіне ұсыныс білдіру.
2) өтініштерді қарау ҚР заңнамасына сай шараларды қабылдау;
3) сенім жәшігініе келіп түскен өтініштерді талдау, өтініштегі мәселені болдырмау мақсатында шаралар қолдану;
4) оқушының мәселесін жедел түрде шешіп, қарастыру.
2022-2023 оқу жылының қырқүйек, қазан айларында 1-11 сынып ата-аналарына жиналыс өткізілді. Жиналыста ата –аналармен тренинг ойындар ойнатылып, балалары тұралы сұрақтар қойылып, ақпараттар берілді. Ата –аналар өз ойларымен бөлісіп жиналысқа белсене қатысып отырды.


2023 оқу жылында 5-11 сынып оқушыларымен депрессия және үрейлі бұзылуы туралы ағарту – түзету, әңгімелесу, кеңестер беру жұмыстары жүргізілді. Оқушылармен депрессия түрлерін және оның себебі туралы әңгіме қозғалды. «Депрессияның себебі – стресс» деп ойласаңыз, қателескеніңіз. Былай қарасаң, солай сияқты, дегенмен депрессия кенеттен пайда болады екен. Мұндай кезде мамандар депрессияға бейімділікке тұқым қуалаушылық түрткі болады дейді. Мысалы, кез келген ұсақ-түйек дүние депрессияны тудыруы әбден мүмкін. Әр адамда депрессия әрқалай: біреуі бөлектеніп, тұйықталса, біреуі көз жасына жиі ерік береді, ал кейбіреуі, керісінше, айналасындағыларға тиісіп, килігіп, күйгелектеніп, ашуланшақ болады. Сондықтан адам өзінің депрессияда жүргенін сезбейді. Оқушылармен депрессияға түспейтін жолдарды қарастырдық, сонымен қатар бос уақыттарында өздерінің жақсы көретін ісімен айналысуы, таза ауада көп жүруі, спортпен айналысуы, жақындарымен бірге уақыт өткізуі туралы әңгіме жүргіздік, кеңестер бердік.
2022-2023 оқу жылының қыркүйек, қазан айында мектепалды даярлық 1,2,3 топ оқушыларымен жұмыстар жүргізіліп графикалық диктант алынды. Оқушылардың зейін салып тыңдауы, тапсырманы орындауы орташа. Жастары мектепке сай келмейтін оқушылар болғандықтан графикалық диктантты орындау қиынға соқты. Оқушылар партада дұрыс отыруы, мұғалімнің берілген тапсырмасын орындауы жақсы.
2022 жылдың қараша айының 4 аптасында 1 а сыныбынан зейін диагностикалау «Өрнек» әдістемесін қолдана отырып баланың зейін тұрақтылығын дамыту, оқушылардың мектептік көзқарастарын бақылау, олардың білімге ынталарын, қоршаған ортаға бейімделулерін анықтау.
Өрнекті әдістемесі арқылы оқушылар ересектерді мұқият тыңдауы, нақты нұсқауын орындауға, берілген параққа дұрыс түсіруге, ересектердің тапсырмасын өз бетімен орындауға дағдаландыруға бағытталған.
1а сыныбында 24 оқушы, 21 оқушы сабаққа қасысып отырды. Тұрыспек Ибрахим,Оралхан Арсен оқушының нәтижесі өте жақсы, зейін салып берілген тапсырманы толықтай тыңдап, өрнекті толықтырып дәлме- дәл орындады. Алмасұлы Ибраһим, Тілек Еркенің жаңадан бейімделіп келе жатыр, нәтижесі қанағаттандарарлық. 1 а сынып оқушыларының нәтижеле 1-ші тоқсанмен салыстырғанда жақсарған. Берілген тапсырманы мұқият орындауға тырысады.
2022-2023 оқу жылының 27 -28 қазан күні 6-11 сынып оқушыларынан әлімжеттік бопсалау, зорлық зомбылық,(ақша, қиімкешек тартып алу) фактілерін анықтау мақсатында мектеп инспекторы Талғар АПБ ЖПҚ ЮПТ КТІЖ УПИ полиция капитаны Таубалдиева Сымбат Нурболатовнамен мектеп психологы жасырын сауалнама алып, түсіндіру жұмыстары жүргізілді.Сауалнама қорытындысы бойынша ешқандай алаңдатарлық фактілер анықталған жоқ.
2022-2023 оқу жылының қараша айының 1 аптасында 5-7 сынып ата-аналарымен «Бақытты отбасы- бақытты балалық шақ» тақырыбында жиналыс өткізілді жиналыста ата-аналар өздерінің отбасы, балалары, өмір құндылықтары, тәртіп тәрбие блған жерде білім де болашақ та жақсы болатындығы жайында әңгіме айтып қызығушылықпен атсалысты.



2022-2023 оқу жылының 30 қараша күні кәмелетке толмаған балалар мен жастар арасында суидцидтік көңіл-күйді насихаттайтын, зорлық-зомбылық, буллинг, әлімжеттік бопсалау, ғаламтор арқылы түрлі сайттарға кіру кибербуллинг, діни экстримизм, ерте жүктілік, нашақорлық, ата-анасына ескертусіз үйден кетіп қалу(қаңғыбастық) фактілерінің алдын алу мақсатында 6-11 сыныптарға мектеп инспекторы Талғар АПБ ЖПҚ ЮПТ КТІЖ УПИ полиция капитаны Таубалдиева Сымбат, аудандық кәмелетке толмағандар психологы Бауыржанқызы Альбина, аудандық теолог Әбді Әділет, мектеп медбикесі Какежанова Рауза шақырылып түсіндірме жұмыстары жүргізілді.


2022-2023 оқу жылының қараша айының екінші аптасында 11 а, б сынып оқушыларымен ҰБТ-ге даярлау, өзіне сенімділігін қалыптастыру мақсатында тренинг сабақ өткізілді. Тренингке оқушылар белсене қатысып өз ойларын ашық айта білді. Өздеріне сенімсіздіктерін, қорқыныштарын жеңе білуге болатындағы жайында сезінді.


2022 -2023 оқу жылының басында қыркүйектің басында мектеп ережесі, тәртіп, әлімжеттік –бопсалау, зорлық-зомбылық, сабақтан себепсіз қалу, келеңсіз жағдай әлеуметтік желілердегі кибербуллингтің алдын-алу мақсатында 1- 11 сынып оқушыларымен Талғар АПБ ЖПҚ ЮПТ КТІЖ УПИ полиция капитаны Таубалдиева Сымбат Нурболатовнамен, тәрбие ісінің орынбасары Б.ТҮркінбаймен алдын алу, түсіндіру жұмыстары жүргізілді.

2022-2023 оқу жылында психологиялық, әлеуметтік қауіпті жағдайға тап болған кәмелетке толмағандарды және олардың отбасыларын ерте анықтау, есепке алу, оңалту, сондай-ақ олармен жеке алдын алу жұмыстарын жүргізу бойынша жоспар құрылып жұмыстар ұйымдастырылады. Мектебімізде тәртібіне байланысты мектепішілік есепте тұрған оқушы 5б сынып оқушысы Қ.Б, психологиялық әлеуметтік қауіпті жағдайға тап болғандар жоқ, кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылық жоқ. Балаларын қадағалауынсыз және панасыз сәтсіз жанұя жоқ.
2022-2023 оқу жылында «Ерекше назардағы жанұя» Жанұямен жұмыс жасайтын басқа мамандармен (мектептің әлеуметтік педагогі, бала құқығы жөніндегі инспектор, денсаулық сақтау, ІІБ органдарының мамандары т.б.) байланыс орнату арқылы жұмыс жасалынады, үнемі оқушылардың жағдайлары, көңіл-күйлері бақыланып қадағаланып отырады. Осы оқу жылында ерекше назардағы жанұя тұрмыстық зорлық-зомбылыққа, ішімдікке, нашақорлыққа тап болған, балаларын қараусыз қалдырған жанұялар анықталған жоқ.
2022-2023 оқу жылының 2 тоқсан аяғында желтоқсан айының 19-23 аралығында 2-11 сынып оқушыларымен «Буллинг және кибербуллингтың», алдын мақсатында кибербуллинг пен киберқылмыстан қорғау бойынша сынып жетекшілері сынып сағаттарын өткізді, өткізілген сынып сағаттарын бейнеролик жасап INSTAGRAM әлеуметтік желісіне жариялады. Сонымен қатар, мектептің психологиялық қызметі бойынша INSTAGRAM 35_mektep05 парақшасына жарыяланды. https://www.instagram.com/reel/CmkyzghhHqo/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/reel/CmgXL55hWCP/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/p/CmXzei7omnx/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


2022-2023 оқу жылының желтоқсан айының бірінші аптасында 6 сынып оқушыларымен «Орта буын оқушыларының қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру» тақырыбында жиналыс өткізілді.
Балалар өзара қарым-қатынас барысында:
адамдардың іс-әрекеттің, ұлттық салт-дәстүрлердің жақсы жақтарын аңғара алады, шындықты айтуға, жағымды ойлауға үйренеді;
өзара сыйластықты түсінуге қабілетті, айналасындағыларды ұнатып, жақсы көре біледі, жақсылық жасауға дайын тұрады;
сабырлы, салмақты болуға, тәрбиелі болуға, ойланып сөйлеуге үйренеді;
әдептілікке, ұқыптылыққа үйреніп, көмектесе біледі, қамқорлық жасай алады, үлкендерді құрметтей біледі;
өзгені ренжітпеуге тырысады, кешірімді болуға үйренеді;
Оқушыларға достық қарым-қатынас, адамгершілік, мейірімділік, адамға деген жанашарлық, тілектестік қасиеттерді сіңіру мақсатында семинар түрінде жүргізілді. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы белсенділікпен атсалысты. Семинар қызықты өтті.
2022-2023 оқу жылындағы қыздармен жұмыстың анықтамасы.Желтоқсан айының 1 аптасында ДТІЖО Қазыбаева Ф.Б, дәрігерлік амбулатория гинекологы Матаева Айгуль Султановна, мектеп медбикесі какежанова Рауза Берикбаевна, мектеп психологы Н.Б.Байдильдаева мектептің «Сырласу клубы» қыздармен «Ананың ізін қыз басар» тақырыбында семинар өткізілді. Қатысқандар 7-11 сынып қыздары. Семинарда қыздар тәрбиесіне байланысты ұйымдастырылды. Мақсаты: Мектептегі әрбір қыз баланы, ибалылық сақтауға баулу, адамгершілік, имандылық, эстетикалық тәрбие беру, жыныстық сауаттылыққа, гигиеналық сауаттылыққа тәрбиелеу
Қыз балаларды тәрбиелеудің маңызы оларды қоршаған өмір, түрлі жынысты адамдар арасындағы өзара қатынас барысында, осы қатынастардың нормалары болып табылады. Қыз балалардың мінез - құлқын тәрбиелеу бойынша жұмыс оларды нәзіктікке баулу, отбасындағы алатын орны, ептілік пен шеберлік қалыптастыру, сондай - ақ қыздардың сұлулық, махаббат, жақсы қарым - қатынастар сияқты ұғымдармен таныстыруға бағытталған. Гигиеналық жағынан қыз балаларға жыныстық жетілу кезеңінде өздерінде болып жатқан физиологиялық және психоэмоционалдық өзгерістерді түсіндіріп, жеткізе білу. Бұл қыз балалардың қамқорлық, ниет білдіру, жан жылулығы, аяушылық білдіруге тән белгілі бір сезімдерді бастан кешіруіне жағдай жасауға байланысты ұйымдастырылуда. Сонымен қатар мектеп ережесі, мектептегі тәртіп, шаш, киім үлгісі, өзін-өзі ұстау, қазіргі таңда жасөспірімдер арасында кеңіен таралып жатқан электронды темекі жайында, ерте жүктіліктің алдын алу түсіндірме жұмыстары жүргізілді.

«Ананың ізін қыз басар»


2022-2023 оқу жылының қаңтар айында мектептің 5-11 сынып ұлдары мен қыздарына жиналыс өткізіліп әлеуметтік желідегі келеңсіз сайттарға кіру, «Синий кит», «Голубой кит», т.б ойындар туралы айтылды Кибербуллингтің алдын алу туралы түсіндірме жұмысы жүргізілді.
2022-2023 оқу жылының 10-17 ақпан аралығында 1-11 сыныптар арасында денсаулығына (мүмкіндіктеріне) байланысты дене шынықтырудан босатылған Тұрсынғазы Д 7 б, Абсаттар Е 7 б, Шайзарат А 5 г,Сағындық Ж 10 ә, Несипбаева К 3 ә, Жолдас А 5 в, Самий А 6 б, Кендебай А 8 б, Қанатай А 2 ә, Нұргелдіқызы Т 9 в, Ахметжанова А 9 в оқушылармен жұмыстар әңгімелесу жүргізілді. Дене тәрбиесі жасөспірімдердің денсаулығын қалыптастыру сондай-ақ оқушыларға тәрбие болып табылады.
Оқушыларға денсаулық туралы, дұрыс тамақтану туралы кеңестер берілді.Оқушылар өз ойларын ашық айта білді. «Қаншама ауру адамдар өздерінің табандылығының, мықтылығының еңбекқорлығының арқасында дәрігірледің болмайды деген медицина сараптама қорытындысына қарамай, өздігінен жаттығуға арналған кітаптарды тауып, ауруларынан аралып салауатты өмір сүріп жүр», Дені саудың-жаны сау, -деген мысалдар келтіріліп оқушыларды денсаулықтарының жақсы болып сауығып кетулеріне сенім білдіріліп жігерлендіру жұмысы жүргізілді.
2022-2023 оқу жылының ақпан айының 20 сында 7-8 сыныптар арасында Оқушыларды қазақ қызы мен ер баланың бойына тән өнерлік тәлімдік қасиеттермен таныстыру, әдет-ғұрыптармен байланыстыра білу. Ұл бала мен қыз баланы бір-бірін шынайы құрметтеп, қастерлей білуге баулу, өзара сыйласымдылықты, достық қарым-қатынасты қалыптастыру; Оқушылардың бойында әдептілік қасиеттерді дамыту; Талғаммен киінуге, әсемдікке, сұлулыққа құштарлығын арттыру, яғни эстетикаға тәрбиелеу мақсатында «Қазіргі заманның ұлдары мен қыздары» тақырыбында пікірталас өткізілді. 7-8 сынып ұдарымен қыздары тақырып аясында өз пікірлерін ортаға салып ой бөлісті.


2022-2023 оқу жылының 6-10 наурыз аралығында 5- 11 сыныптар арасында тәртібіне байланысты ерекеше назардағы (девиантты мінез құлықты) оқушылармен жүргізілген жұмыстардың ұйымдастырылуын тексеру қорытындысы төмендегідей. Биылғы оқу жылында 5 б сынып оқушысы Қ.Б, А.М, А.Х 6 ә сынып оқушысы М.Н тәртібіне байланысты ерекше назардағы (девиантты) мінез құлқы бойынша пән мұғалімдері, сынып жетекшісінің өтініші бойынша есепке алынып арнайы папка жүргізіледі. Себебі, 5 сынып оқушылары өте мазасыз сабақта тыныш отыра алмайды, жан-жағындағы оқушылармен үнемі төбелесіп отырады. 6 сынып оқушысы өтірік айтады, және де ұрлыққа бейімділігі байқалды (клептомания). Осы аталған оқушылар үнемі бақылауда, әңгімелесу, «Менің отбасым», «Кактус», т.б тест жұмыстары жүргізіліп отырады. Ата-аналарымен үнемі байланыс орнатып сынып жетекшісімен бірлескен жұмыстар жүргізіліп отырады. Менің тарапымнан (психолог) Қ.Б, М.Н мен ақпан айында өткізілген «Екі жұлдыз-2023» сайысына бірге қатысып «Жарасымды жұп» номинациясына иелендік. Осы аталған оқушылармен үнемі жұмыстар жүргізіліп отырады, сабақтарына қатысып қадағалап отырамын. Бұл оқушылардың девиантты болуының басты себебі үйдегі атмосфера, ата-ана тарапынан балаларға жеткілікті көңілдің жетіспеушілігі, не болмаса шектен тыс көңіл бөліп айтқандарын орындау оқушылардың мінез құлқына (девианттылығына) көптен көп септігін тигізеді.

2022-2023 оқу жылының 13-17 ақпан аралығында: Жасөспірімдер арасындағы зорлық –зомбылықтың мәселесін түсінуіне,өз-өзіне баға беруге тәрбиелеу,сенімді мінез –құлықты дамытум ақсатында «Бала құқығы, зорлық зомбылықтың алдын алу» тақырыбында 6-10 сынып оқушыларымен жұмыстар жүргізілді
Балаларға қатысты қатал көзқарас, қарым – қатынас және олардың қызығушылықтарын кемісутудің түрлері мен формалары болып табылады:*баланың денсаулығы, дамуы және әлеуметтенуі үшін ауыр зардап тигізеді. Жастар арасындағы кездесетін зорлық –зомбылық біздің қоғамымыздың орасан зор мәселесі, кейде оны анықтау қиынға соғады.........
1. Өзімізді, басқаларды танып білу,бойымыздағы жаман қасиеттерді жойып, жақсы қасиеттерді асыру.
2. Бос уақытты дұрыс ұйымдастыру, Қызығушылығын спортқа, музыка тәрізді өнерге үйренуге бұру.
3. Ашу –ызадан аулақ болу , қаталдық пен қатыгездіқтің аражігін дұрыс түсіне де, айыра білгеніміз абзал.- деген сияқты кеңестер берілді.
Оқушылар қызығушылықпен ойларын ортаға сала білді


2022-2023 оқу жылының 21 сәуір күні 6-11 сынып қыздарына жиналыс өткізілді. Жиналыста өзін –өзі басқару ұйымынан қыздар төрағасы 9 в сынып оқушысы Бақтыбаева Асима «Сұлулық әлемді құтқарады» тақырыбында баяндама оқыды, қазақ қыздарының бойында кездесетін инабаттылық, имандылық, қыздар гигиенасы жайында, мектеп ережесіне байланысты сұрақ-жауап ойыны ойнатылды. Сонымен қатар менің тарапымнан қазіргі таңда жасөспірім бойжеткендар арасында ерте жүктлік, ерте жыныстық қатынаста болудың адам өміріне, денсаулығына зиян екендігі туралы, түсіндірме жұмыстары жүргізілді. Жиналыста әр сыныптан қыздар өз ойларын ортаға салып қызығушылықпен қатыса білді.

2022-2023 оқу жылының сәуір айының 19 күні 6-11 сынып оқушыларына Бельбулак ауылдық округінің әкімдігінен жастар ісі жөніндегі әдіскер нұсқаушы Серікбаев Жәңгірхан Мақсатұлымен, тәрбие-ісінің орынбасары Ф.Б.Қазыбаева, мектеп инспекторы С.Таубалдиеваның қатысуымен жалпы жиналыс өткізілді.
Мақсаты:Порнографиялық сипаттағы материалдарды, балаларға қатысты және олардың тарапынан қатігездік туралы, эстримистік сипаттағы ақпаратты, есірткі құралдарын, психотроптық заттарды немесе олардың прекусорларын және интернет желісінде тікелей және пайдалану арқылы жасалатын басқа да қылмыстарды насихаттауды қамтитын әлеуметтік желілер мен интернеттегі парақшаларды жүргізудің алдын алу.
Жиналыста жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылық,зорлық- зомбылық, әлімжеттік бопсалау, буллинг, кибербуллинг, кәмелеттік жасқа толмай жыныстық қатынасқа түсудің алдын алу, ерте жүктілік, қаңғыбастық т.б сол сияқты түсіндірме жұмыстары жүргізілді.Оқушылар түсінбеген сұрақтары бойынша пікір алмасып жиналысқа қызығушылықпен атсалыса білді.

2023 оқу жылының мамыр айында тәлімгер мен жас маман апталығына байланысты тренинг өткізілді.
Мекпеп психологтыры: Байдильдаева Н
Үркінбай А