17
январь
2024
«ДОСБОЛLIKE: ДОСТЫҚ ҚОЛЫН ҰСЫН» АКЦИЯСЫ
«ДОСБОЛLIKE: ДОСТЫҚ ҚОЛЫН ҰСЫН» АКЦИЯСЫ
оқушылардың позитивті қарым-қатынастары мен эмоционалдық әл-ауқатын дамыту мақсатында Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің балалар омбудсмендері бастамашылық еткен «ДосболLIKE» бағдарламасының басталуын білдіреді.
Бастама достық, қауіпсіз кеңістік құру үшін ынтымақтастық арқылы позитивті қарым-қатынастың ең тиімді жолдарын іздеуде оқушылар қауымдастығын біріктіруге бағытталған.
АКЦИЯ ҰРАНЫ: Нағыз досыңның болғанын қаласаң – дос бол!
АКЦИЯНЫҢ МАҚСАТЫ: мектеп ортасында жасампаз ұжымдық шығармашылық негізінде позитивті қатынастарды қалыптастыру үшін жағдай жасау
АКЦИЯНЫҢ МІНДЕТТЕРІ:
Өзара шығармашылық іс-қимыл жағдайында оқушылардың, педагогтердің және ата-аналардың ынтымақтастығы үшін қажеттілікті қалыптастыруға жәрдемдесу
Шығармашылық ынтымақтастық негізінде оқушылардың эмоционалды әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін позитивті қарым-қатынастың тиімді түрлері туралы қатысушылардың түсініктерін кеңейту.
Шығармашылық ынтымақтастық негізінде оқушылардың эмоционалды әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін позитивті қарым-қатынастың тиімді түрлері туралы қатысушылардың түсініктерін кеңейту.
АКЦИЯҒА ҚАТЫСУШЫЛАР:
Орта білім беру ұйымдарының білім алушылары:
Ата-аналар, педагогтер, еріктілер, білім беру ұйымының әлеуметтік серіктестері
ҚЫЗМЕТ ҚАҒИДАЛАРЫ:
БАСТАМАШЫЛДЫҚ, ЕРІКТІЛІК, ЖАУАПКЕРШІЛІК, СЕНІМ,
ӨЗАРА КӨМЕК, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
АКЦИЯНЫҢ МАЗМҰНЫ:
Акция 2024 жылдың 17 қаңтары мен 17 ақпаны аралығында өтеді.
Акция оқушыларды мектеп ортасында достық қарым-қатынас орнатуда белсенді болуға ынталандырады. Оқушыларға мектеп холлының қабырғасына бекітілген стендте немесе үлкен плакатта қызықты іспен бірге айналысатын адамдарды табу ұмтылысы туралы ақпарат орналастыру ұсынылады. «Қалаймын-жасай аламын-жасаймын» формуласына сәйкес ортақ мүдделер мен бірлескен қызмет негізінде бірігу ұсынылады.
«ҚАЛАЙМЫН» – бұл қысқа мерзімге арналған нақты мақсат
«ЖАСАЙ АЛАМЫН» – бұл ортақ мақсатқа жетуге ықпал ететін өз ресурсын ұсыну
«ЖАСАЙМЫН» – бұл арманды жүзеге асырудың нақты қадамдары
Ақпаратты достық қолын бейнелейтін алақанның суретінде жазу керек
АҚПАРАТ ҮЛГІЛЕРІ:
ОҚУШЫЛАР ҮШІН:
Қалаймын: экзотикалық жемістерді өсіруді (ананас, апельсин, лимон)
Жасай аламын: тұқым таба аламын
Жасаймын: өсімдіктер үшін қандай жағдай керектігін зерделеймін
ПЕДАГОГТЕР ҮШІН:
Қалаймын: театрланған қойылым ұйымдастыруды
Жасай аламын: сценарий жаза аламын
Жасаймын: репетиция жүргізу үшін үй-жай дайындаймын.
АТА-АНАЛАР ҮШІН:
Қалаймын: музыкалық топ құруды
Жасай аламын: домбрада, гитарада, пианинода ойнаймын
Жасасймын: ән жазамын.
ӨТКІЗУ ШАРТТАРЫ:
Акцияны өткізу мақсатына қол жеткізу үшін мыналар қажет:
театраланған қойылымдарды, суреттер конкурсын, концерт, әдеби кештерді, қызықты тұлғалармен кездесулер ұйымдастыру және т.б.
«КІШІ ЗИЯТКЕРЛІК АКАДЕМИЯ»:
сабақ оқуға көмектесу (жеке пәндер бойынша репетиторлық ету, танымдық қабілеттерін дамыту тренингтері, зияткерлік сайыстар, ойындар, викториналар).
«СПОРТТАҒЫ ДОСТЫҚ»:
Спорт жарыстарын, дене шынықтыру минуттарын, үзілісте қозғалыс ойындарын ұйымдастыру, денсаулыққа пайдалы гимнастикалық жаттығуларды және сауықтыру техникаларына үйрету
«ШЕБЕРЛЕР ҚАЛАСЫ»:
Кесте тігуге, тоқуға, кулинарияға, қолда бар материалдардан бұйым жасауға үйрету.
«КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ-КҮЙ»:
тимбилдингтер өткізу, ақ тілектер тарату, пайдалы кеңестері бар үнпарақтар, чек-парақшаларын дайындау, Акцияны қолдау үшін көңілді квестерді, флеш-мобтарды өткізу.
«ЕРІКТІЛЕР»:
жануарларға көмектесуді, іс-шараларды ұйымдастыру, ауланы тазалау, және басқа да еріктілер тірліктері.
ҚОРЫТЫНДЫЛАУ:
Акция қорытындысы бойынша «ДосболLIKE: достық қолын ұсын» челленджі өткізіледі.
Челлендж барысында оқушылар, ата-аналар, педагогтер, серіктестер өз әсерлерімен, жаңалықтарымен, #dosbollike Достық рецептерімен бөліседі.
оқушылардың позитивті қарым-қатынастары мен эмоционалдық әл-ауқатын дамыту мақсатында Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің балалар омбудсмендері бастамашылық еткен «ДосболLIKE» бағдарламасының басталуын білдіреді.
Бастама достық, қауіпсіз кеңістік құру үшін ынтымақтастық арқылы позитивті қарым-қатынастың ең тиімді жолдарын іздеуде оқушылар қауымдастығын біріктіруге бағытталған.
АКЦИЯ ҰРАНЫ: Нағыз досыңның болғанын қаласаң – дос бол!
АКЦИЯНЫҢ МАҚСАТЫ: мектеп ортасында жасампаз ұжымдық шығармашылық негізінде позитивті қатынастарды қалыптастыру үшін жағдай жасау
АКЦИЯНЫҢ МІНДЕТТЕРІ:
Өзара шығармашылық іс-қимыл жағдайында оқушылардың, педагогтердің және ата-аналардың ынтымақтастығы үшін қажеттілікті қалыптастыруға жәрдемдесу
Шығармашылық ынтымақтастық негізінде оқушылардың эмоционалды әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін позитивті қарым-қатынастың тиімді түрлері туралы қатысушылардың түсініктерін кеңейту.
Шығармашылық ынтымақтастық негізінде оқушылардың эмоционалды әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін позитивті қарым-қатынастың тиімді түрлері туралы қатысушылардың түсініктерін кеңейту.
АКЦИЯҒА ҚАТЫСУШЫЛАР:
Орта білім беру ұйымдарының білім алушылары:
Ата-аналар, педагогтер, еріктілер, білім беру ұйымының әлеуметтік серіктестері
ҚЫЗМЕТ ҚАҒИДАЛАРЫ:
БАСТАМАШЫЛДЫҚ, ЕРІКТІЛІК, ЖАУАПКЕРШІЛІК, СЕНІМ,
ӨЗАРА КӨМЕК, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
АКЦИЯНЫҢ МАЗМҰНЫ:
Акция 2024 жылдың 17 қаңтары мен 17 ақпаны аралығында өтеді.
Акция оқушыларды мектеп ортасында достық қарым-қатынас орнатуда белсенді болуға ынталандырады. Оқушыларға мектеп холлының қабырғасына бекітілген стендте немесе үлкен плакатта қызықты іспен бірге айналысатын адамдарды табу ұмтылысы туралы ақпарат орналастыру ұсынылады. «Қалаймын-жасай аламын-жасаймын» формуласына сәйкес ортақ мүдделер мен бірлескен қызмет негізінде бірігу ұсынылады.
«ҚАЛАЙМЫН» – бұл қысқа мерзімге арналған нақты мақсат
«ЖАСАЙ АЛАМЫН» – бұл ортақ мақсатқа жетуге ықпал ететін өз ресурсын ұсыну
«ЖАСАЙМЫН» – бұл арманды жүзеге асырудың нақты қадамдары
Ақпаратты достық қолын бейнелейтін алақанның суретінде жазу керек
АҚПАРАТ ҮЛГІЛЕРІ:
ОҚУШЫЛАР ҮШІН:
Қалаймын: экзотикалық жемістерді өсіруді (ананас, апельсин, лимон)
Жасай аламын: тұқым таба аламын
Жасаймын: өсімдіктер үшін қандай жағдай керектігін зерделеймін
ПЕДАГОГТЕР ҮШІН:
Қалаймын: театрланған қойылым ұйымдастыруды
Жасай аламын: сценарий жаза аламын
Жасаймын: репетиция жүргізу үшін үй-жай дайындаймын.
АТА-АНАЛАР ҮШІН:
Қалаймын: музыкалық топ құруды
Жасай аламын: домбрада, гитарада, пианинода ойнаймын
Жасасймын: ән жазамын.
ӨТКІЗУ ШАРТТАРЫ:
Акцияны өткізу мақсатына қол жеткізу үшін мыналар қажет:
- Әкімшілік мүшелері, әлеуметтік, психологиялық қызметтердің қызметкерлері, шығармашылықпен жұмыс істейтін педагогтердің, ата-аналардың – АПҚО тыңдаушыларының, оқушылардың өзін-өзі басқару мүшелері қатарынан жұмыс тобын құру
- Білім беру ұйымының ұжымын Акция өткізу мерзімі, оның мақсаты,
міндеттері, мазмұны туралы ақпараттандыру - Акцияны өткізу бағыттары мен нысандарын еркін таңдау
негізінде әр сыныптың акцияға қатысуын көздеу - Әлеуметтік желілерде Науқан өткізудің табысты тәжірибесімен бөлісу –
#dosbollike хештегін пайдалана отырып бейнероликтерді,
фотосуреттерді жариялау
АКЦИЯ ШЕҢБЕРІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӨМЕГІМЕН МЫНАДАЙ
БАҒЫТТАҒЫ ІС-ШАРАЛАРДЫ ІСКЕ АСЫРУҒА БОЛАДЫ:
театраланған қойылымдарды, суреттер конкурсын, концерт, әдеби кештерді, қызықты тұлғалармен кездесулер ұйымдастыру және т.б.
«КІШІ ЗИЯТКЕРЛІК АКАДЕМИЯ»:
сабақ оқуға көмектесу (жеке пәндер бойынша репетиторлық ету, танымдық қабілеттерін дамыту тренингтері, зияткерлік сайыстар, ойындар, викториналар).
«СПОРТТАҒЫ ДОСТЫҚ»:
Спорт жарыстарын, дене шынықтыру минуттарын, үзілісте қозғалыс ойындарын ұйымдастыру, денсаулыққа пайдалы гимнастикалық жаттығуларды және сауықтыру техникаларына үйрету
«ШЕБЕРЛЕР ҚАЛАСЫ»:
Кесте тігуге, тоқуға, кулинарияға, қолда бар материалдардан бұйым жасауға үйрету.
«КӨТЕРІҢКІ КӨҢІЛ-КҮЙ»:
тимбилдингтер өткізу, ақ тілектер тарату, пайдалы кеңестері бар үнпарақтар, чек-парақшаларын дайындау, Акцияны қолдау үшін көңілді квестерді, флеш-мобтарды өткізу.
«ЕРІКТІЛЕР»:
жануарларға көмектесуді, іс-шараларды ұйымдастыру, ауланы тазалау, және басқа да еріктілер тірліктері.
ҚОРЫТЫНДЫЛАУ:
Акция қорытындысы бойынша «ДосболLIKE: достық қолын ұсын» челленджі өткізіледі.
Челлендж барысында оқушылар, ата-аналар, педагогтер, серіктестер өз әсерлерімен, жаңалықтарымен, #dosbollike Достық рецептерімен бөліседі.